NZOZ Przychodnia Łomżyńska

Recepty online, wyniki online, rejestracja online

Łomżyńska 51a, bydgoszcz

52 361 49 10

Chcemy poznać Twoją opinię na temat Przychodni, żeby lepiej pomagać naszym Pacjentom.
Wypełnij ankietę

Przychodnia poszukuje lekarza

NZOZ Przychodnia Łomżyńska poszukuje lekarza do pracy w Poradni POZ (dorośli lub dzieci). Kontakt w sprawie pracy: e-mail: dyrekcja@lomzynska.com.pl telefon:…

Wizyty pilne

Przypominamy, że pacjenci z nagłymi zachorowaniami (gorączka, ból, uraz) przyjmowani są w dniu zgłoszenia lub w dniu następnym, na krótkie…

Zasady wizyt w czasie pandemii COVID-19 w Przychodni; POZ i AOS

NZOZ Przychodnia Łomżyńska w Bydgoszczy > Aktualności > Zasady wizyt w czasie pandemii COVID-19 w Przychodni; POZ i AOS

POZ (Podstawowa Opieka Zdrowotna)

NIE PRZYCHODZIMY DO PRZYCHODNI BEZ WCZEŚNIEJSZEGO UMÓWIENIA.

Zadzwoń! 52 361-49-10 lub napisz! (porada on-line)

  1. Podstawową formą kontaktu z lekarzem i pielęgniarką pozostaje teleporada, podczas której lekarz lub pielęgniarka decyduje czy Pacjent wymaga zbadania i wskazuje kiedy i gdzie to nastąpi oraz jakie badania wcześniej wykonać. Pamiętaj – najpierw zadzwoń: 52 361-49-10 lub napisz: porada on-line.Oddzwonimy, jeżeli masz problem z połączeniem.
  1. Przedłużenie stałych leków na naszej stronie internetowej w zakładce recepty on-line.

  1. Czerwiec, lipiec i sierpień – planowe kontrolne wizyty lekarskie i badania profilaktyczne. Zadzwonimy w celu ustalenia terminu, jeśli sam tego nie zrobiłeś. Pielęgniarka przed wizytą telefonicznie (lista naszych telefonów znajduje się poniżej). może pomóc w przygotowaniu do wizyty oraz zebrać dane o nowych problemach zdrowotnych, pomiarach ciśnienia, glikemii, dodatkowej dokumentacji medycznej i wynikach badań (a także je zlecić).

  1. Pacjenci z objawami infekcji układu oddechowego lub pokarmowego przyjmowani są w izolatce (kaszel, katar, temperatura, wymioty, biegunka).Pacjenci z podejrzeniem koronawirusa kontaktują się wyłącznie telefonicznie, następnie lekarz podejmuje dalsze decyzje (pozostanie w domu lub transport do szpitala).
  1. W przychodni obowiązuje noszenie maseczki i dezynfekcja rąk. Tylko personel medyczny może zwolnić Pacjenta z tego obowiązku.
  1. W leki należy zaopatrzyć się na 6-12 miesięcy.
  1. Nie ma już papierowych recept – zastąpił je 4-cyfrowy kod. W aptece kod+pesel=recepta. Kody e-recept i e-zlecenia na pieluchomajtki i inne środki pomocnicze wysyłane są SMS-em do Pacjenta zaraz po wizycie, wiec poinformuj nas jeśli zmieniłeś numer telefonu!

Więcej informacji o e-receptach tutaj: https://lomzynska.com.pl/jak-dlugo-wazna-jest-e-recepta/ .

Pacjencie, możesz założyć konto na pacjent.gov.pl i sam decydować o swoich receptach!

  1. LABORATORIUM, USG i RTG pracują bez ograniczeń.

AOS (Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna)

Schemat wizyty pierwszorazowej:

  1. Telefon z Rejestracji w celu aktualizacji terminu wizyty i danych kontaktowych.

  2. Telefon Pielęgniarki pracującej w danej poradni specjalistycznej w celu oceny ryzyka COVID-19, zebrania wywiadu chorobowego i wyników dotychczasowych badań. Ustalenie terminu wcześniejszej wizyty jeżeli stan zdrowia Pacjenta tego wymaga (w porozumieniu z lekarzem specjalistą)

    (lista naszych telefonów znajduje się poniżej).

  3. Wizyta u lekarza specjalisty.

  4. Telefon Pielęgniarki z poradni specjalistycznej w celu przekazania zaleceń, skierowań, zaświadczeń od lekarza specjalisty które nie mogły być wydane podczas wizyty lista naszych telefonów znajduje się poniżej)..

Schemat wizyty drugorazowej/kolejnej:

  1. Telefon z Rejestracji w celu aktualizacji terminu wizyty i danych kontaktowych.

  2. Teleporada z lekarzem specjalistą lista naszych telefonów znajduje się poniżej)..

  3. Telefon Pielęgniarki z danej poradni specjalistycznej w celu przekazania zaleceń, skierowań, zaświadczeń od lekarza specjalisty, które nie mogły być przekazane podczas teleporady.

Do przychodni i gabinetu przychodzimy w maseczce!

W leki należy się zaopatrzyć na okres 6-12 m-cy lub uzyskać stosowne zaświadczenie od lekarza specjalisty dla lekarza POZ, aby ten mógł kontynuować leczenie.

Nie ma już papierowych recept – zastąpił je 4-cyfrowy kod. W aptece kod+pesel=recepta. Kody e-recept i e-zlecenia na pieluchomajtki i inne środki pomocnicze wysyłane są SMS-em do Pacjenta zaraz po wizycie, wiec poinformuj nas jeśli zmieniłeś numer telefonu!

Więcej informacji o e-receptach tutaj: https://lomzynska.com.pl/jak-dlugo-wazna-jest-e-recepta/

Pacjencie, możesz założyć konto na pacjent.gov.pl i sam decydować o swoich receptach!

LABORATORIUM, USG i RTG pracują bez ograniczeń.