Zadaj pytanie lub zgłoś chęć zaszczepienia przeciw COVID-19
Aby uzyskać poradę lekarską przez Internet należy każdą wiadomość podpisać imieniem i nazwiskiem oraz podać datę urodzenia. Jest to niezbędne lekarzowi, by mógł zidentyfikować nadawcę jako Pacjenta Przychodni Łomżyńska i po zapoznaniu się z jego Historią Zdrowia i Choroby, udzielić kompetentnej odpowiedzi.
Porady online udzielamy wyłącznie naszym Pacjentom. Dokładamy wszelkich starań aby każdy pacjent otrzymał odpowiedź do końca bieżącego tygodnia. Odpowiedzi nie udzielamy w dni wolne.
W przypadku pilnych zachorowań, należy skontaktować się telefonicznie z Rejestracją Przychodni w celu ustalenia terminu wizyty u lekarza!!!
BEZPIECZEŃSTWO!!! Pamiętaj o bezpieczeństwie swoich danych!!!- korzystaj z szyfrowanej strony przychodni, jeżeli korzystasz z poczty e-mail chroń swój login i hasło, nikomu ich nie udostępniaj, pamiętaj o każdorazowym wylogowaniu się z poczty po zakończeniu pracy, unikaj przesyłania danych wrażliwych jeśli jest to możliwe, załączniki i zdjęcia przesyłaj bez wizerunku twarzy.
Szyfrowanie plików: Pliki zawierające dane wrażliwe (np. dane medyczne, wyniki badań) przesyłane przez Przychodnię mogą być zaszyfrowane przy pomocy darmowego programu 7-zip.
Przed otwarciem pliku należy pobrać i zainstalować bezpłatny program 7-zip. Poniżej link do pobrania programu 7-zip. https://www.7-zip.org/
Pobrany i zapisany na komputerze plik otwieramy za pomocą tego programu. Hasło do otwarcia pliku wysyłane jest w formie SMS, odrębnego maila lub stanowi je kod dołączony do ostatniego skierowania na badania laboratoryjne o czym informujemy w treści.
Prosimy skorzystać z poniższego formularza celem zadawania pytań.