Zasady wizyt w czasie pandemii COVID-19 w Przychodni; POZ i AOS
POZ (Podstawowa Opieka Zdrowotna)
NIE PRZYCHODZIMY DO PRZYCHODNI BEZ WCZEŚNIEJSZEGO UMÓWIENIA.
Zadzwoń! 52 361-49-10 lub napisz! (porada on-line)
- Podstawową formą kontaktu z lekarzem i pielęgniarką pozostaje teleporada, podczas której lekarz lub pielęgniarka decyduje czy Pacjent wymaga zbadania i wskazuje kiedy i gdzie to nastąpi oraz jakie badania wcześniej wykonać. Pamiętaj – najpierw zadzwoń: 52 361-49-10 lub napisz: porada on-line.Oddzwonimy, jeżeli masz problem z połączeniem.
-
Przedłużenie stałych leków na naszej stronie internetowej w zakładce recepty on-line.
-
Czerwiec, lipiec i sierpień – planowe kontrolne wizyty lekarskie i badania profilaktyczne. Zadzwonimy w celu ustalenia terminu, jeśli sam tego nie zrobiłeś. Pielęgniarka przed wizytą telefonicznie (lista naszych telefonów znajduje się poniżej). może pomóc w przygotowaniu do wizyty oraz zebrać dane o nowych problemach zdrowotnych, pomiarach ciśnienia, glikemii, dodatkowej dokumentacji medycznej i wynikach badań (a także je zlecić).
- Pacjenci z objawami infekcji układu oddechowego lub pokarmowego przyjmowani są w izolatce (kaszel, katar, temperatura, wymioty, biegunka).Pacjenci z podejrzeniem koronawirusa kontaktują się wyłącznie telefonicznie, następnie lekarz podejmuje dalsze decyzje (pozostanie w domu lub transport do szpitala).
- W przychodni obowiązuje noszenie maseczki i dezynfekcja rąk. Tylko personel medyczny może zwolnić Pacjenta z tego obowiązku.
- W leki należy zaopatrzyć się na 6-12 miesięcy.
- Nie ma już papierowych recept – zastąpił je 4-cyfrowy kod. W aptece kod+pesel=recepta. Kody e-recept i e-zlecenia na pieluchomajtki i inne środki pomocnicze wysyłane są SMS-em do Pacjenta zaraz po wizycie, wiec poinformuj nas jeśli zmieniłeś numer telefonu!
Więcej informacji o e-receptach tutaj: https://lomzynska.com.pl/jak-dlugo-wazna-jest-e-recepta/ .
Pacjencie, możesz założyć konto na pacjent.gov.pl i sam decydować o swoich receptach!
- LABORATORIUM, USG i RTG pracują bez ograniczeń.
AOS (Ambulatoryjna Opieka Specjalistyczna)
Schemat wizyty pierwszorazowej:
-
Telefon z Rejestracji w celu aktualizacji terminu wizyty i danych kontaktowych.
-
Telefon Pielęgniarki pracującej w danej poradni specjalistycznej w celu oceny ryzyka COVID-19, zebrania wywiadu chorobowego i wyników dotychczasowych badań. Ustalenie terminu wcześniejszej wizyty jeżeli stan zdrowia Pacjenta tego wymaga (w porozumieniu z lekarzem specjalistą)
(lista naszych telefonów znajduje się poniżej).
-
Wizyta u lekarza specjalisty.
-
Telefon Pielęgniarki z poradni specjalistycznej w celu przekazania zaleceń, skierowań, zaświadczeń od lekarza specjalisty które nie mogły być wydane podczas wizyty lista naszych telefonów znajduje się poniżej)..
Schemat wizyty drugorazowej/kolejnej:
-
Telefon z Rejestracji w celu aktualizacji terminu wizyty i danych kontaktowych.
-
Teleporada z lekarzem specjalistą lista naszych telefonów znajduje się poniżej)..
-
Telefon Pielęgniarki z danej poradni specjalistycznej w celu przekazania zaleceń, skierowań, zaświadczeń od lekarza specjalisty, które nie mogły być przekazane podczas teleporady.
Do przychodni i gabinetu przychodzimy w maseczce!
W leki należy się zaopatrzyć na okres 6-12 m-cy lub uzyskać stosowne zaświadczenie od lekarza specjalisty dla lekarza POZ, aby ten mógł kontynuować leczenie.
Nie ma już papierowych recept – zastąpił je 4-cyfrowy kod. W aptece kod+pesel=recepta. Kody e-recept i e-zlecenia na pieluchomajtki i inne środki pomocnicze wysyłane są SMS-em do Pacjenta zaraz po wizycie, wiec poinformuj nas jeśli zmieniłeś numer telefonu!
Więcej informacji o e-receptach tutaj: https://lomzynska.com.pl/jak-dlugo-wazna-jest-e-recepta/
Pacjencie, możesz założyć konto na pacjent.gov.pl i sam decydować o swoich receptach!
LABORATORIUM, USG i RTG pracują bez ograniczeń.